معرفی تمام شارژرهای گوشی های سری A سامسونگ

شارژرهای گوشی های سری A سامسونگ

خرید لوازم جانبی موبایل یک امر حتمی و غیر قابل انکار است. اگر می خواهید یک گوشی ساده یا هوشمند خریداری کنید در طول مدتی که از آن استفاده خواهید کرد قطعا بارها مسیر شما به فروشگاه های مربوط به لوازم جانبی موبایل خواهد افتاد. در این میان شارژر تلفن همراه یکی از اصلی ترین و مهمترین لوازم جانبی موبایل محسوب می شود.

هرچند شما در زمان خرید تلفن همراه، نسخه اصلی شارژر گوشی مورد نظر را در جعبه همان گوشی دریافت خواهید کرد اما شرایط خاصی باعث می شوند تا عمر شارژرها از عمر گوشی ها بسیار کمتر باشند. اینجاست که ضرورت خرید شارژر اصلی خود را نمایان ساخته و استفاده مجدد از تلفن همراه را منوط به خرید شارژر مخصوص همان گوشی می کند.

اغلب شارژها مشخصات مشابهی دارند. در این خصوص می توان به شارژهای گوشی های سری A سامسونگ اشاره کرد. باتوجه به اینکه گوشی های سری A سامسونگ به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین گوشی های موجود در بازارهای داخلی شناخته شده اند ضرورت دارد تا با شارژهای اصل و اورجینال این نوع از محصولات سامسونگ آشنا شویم.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A30s

تلفن همراه سامسونگ مدل A30s یکی از تلفن های محبوب در بازار ایران به حساب می آید که نسخه قوی تر و پیشرفته تری از گوشی سامسونگ مدل A30 می باشد. شارژر اصلی این نوع گوشی از نوع تایپ سی است. این شارژر دارای یک آداپتور فست شارژر با توان 15 وات و یک کابل شارژ به طول یک متر می باشد.

انواع مدل های فیک، تقلبی، کپی و های کپی از شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A30s در بازار موجود می باشد اما موبو تعمیر نمونه اورجینال آن را برای شما ارسال می کند. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A30s می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A30s

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A32

این مدل نیز همانند گزینه اخیر یکی از شارژرهای تایپ سی به صورت فست شارژر است که با توان 15 وات با سرعت بالاتری گوشی شما را شارژ می کند. طول کابل شارژر نیز همانند اغلب فست شارژرها، یک متر است. موبوتعمیر فروش نسخه اصلی و اورجینال این محصول را برای شما تضمین می کند. در صورتی که قصد خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A32 می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A32

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A33

خوشبختانه شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A33 نسبت به ای 32 پیشرفت قابل توجهی داشته و از توان 15 وات به 25 وات افزایش یافته است. برای اطلاع از قیمت و خرید آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A33

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A51

سامسونگ طی چند اخیر سعی نموده است تا بازار رقابتی خود را با برخی از رقبای چینی حفظ کند به همین علت از طراحی و تولید شارژهای تایپ سی استقبال زیادی به عمل آورده است و اغلب گوشی ها و مدل های چند سال اخیر را با استفاده از این نوع شارژها روانه بازار نموده است.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A51 نیز با مشخصاتی همانند گزینه های قبل از جمله توان 15 وات و کابل شارژر اوجینال به طوب یک متر در فروشگاه موبو تعمیر موجود می باشد. با استفاده از این شارژر تنها سی دقیقه لازم است تاگوشی شما بیش از 50 درصد شارژ شود. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A51 از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A51

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A10s

این گوشی برخلاف مدل های قبل دارای یک شارژر میکرو یو اس بی است که در بازار ایران به عنوان متداول ترین شارژر گوشی های تلفن همراه شناخته می شود. توان شارژر آداپتور در این مدل به میزان 5 ولت و 2 آمپر است که به علت عدم ورود فشار قوی به باتری دستگاه باعث می شود تا دوام باتری و گوشی شما افزایش یابد.

همانند سایر شارژرهای موجود در فروشگاه موبو تعمیر شما می توانید آداپتور و کابل شارژ را در قالب شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A10s بخرید و یا اینکه در صورت نیاز هرکدام از آن ها را به صورت جداگانه سفارش دهید. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A10s از طریق لینک زیر اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A10s

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A70

این دستگاه یکی از جدیدترین و بهترین محصولات سامسونگ در زمینه طراحی و تولید تلفن همراه هوشمند قلمداد می شود. شارژر این نوع دستگاه به صورت فست شارژر است و با توان 25 واتی که دارد می تواند با سرعت بسیار بالایی تلفن همراه شما را شارژ کند.

این کابل باتوجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد می تواند اطلاعات موجود در تلفن همراه شما را با سرعت بالایی بر روی دستگاه های دیگر از جمله کامپیوتر و لبتاب انتقال دهد. این شارژر از نوع تایپ سی است و در بخش اتصال به پورت آداپتور نیز از همین نوع می باشد این درحالی است که پورت تمام نمونه های فوق در  قسمت آداپتور از نوع یو اس بی بوده اند. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A70 از طریق لینک زیر اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A70

 شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A71

شارژر اصلی سامسونگ A71 نیز همانند گزینه اخیر شامل یک‌ آداپتور سوپر فست شارژ 25 واتی و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) است که برای گوشی های سامسونگ مدل A72  و A70 نیز مناسب می باشد. این فست شارژر قوی و با کیفیت قادر است تا در کمترین زمان ممکن، گوشی شما را به میزان بالایی شارژ نماید. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ A71 از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A71

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A52

این شارژر نیز به یکی از جدیدترین و بهترین گوشی های میان رده سامسونگ تعلق دارد که از نوع تایپ سی بوده و به علت توان 25 واتی به عنوان یک فست شارژر قوی شناخته می شود. این گوشی در هر دو بخش کابل شارژر دارای پورت های تایپ سی است بنابراین باید از آداپتور مناسب برای آن استفاده کنید.

آداپتور 25 وات سامسونگ 3پین

شما می توانید کابل یا آداپتور این محصول را به صورت جداگانه خریداری کنید و یا هر دوی آن ها را در قالب شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A52 از وب سایت موبو تعمیر خریداری کنید. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A52 از طریق لینک زیر اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A52

برای مشاهده قیمت شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A52s و خرید آن به لینک پایین مراجعه کنید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A52s

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A53

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A53 همان از نوع نسل پیشین خود یعنی از توان 25 واتی بهره برده و دارای کابل دو سر تایپ سی می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A53

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A7 2018

این گوشی در زمره یکی از جدیدترین مدل های سامسونگ قرار ندارد، اما باتوجه به رضایت نسبی کاربران همچنان بسیاری از مردم از این گوشی استفاده می کنند بنابراین قطعا نیاز به خرید شارژر اصلی را هم در این مدت پیدا کرده اند.

شارژر اصل و اورجینال این محصول با توان 5 وات و 2 آمپر از نوع اتصال میکرو یو اس بی به یو اس بی از طریق وب سایت فروشگاهی موبوتعمیر صورت می گیرد. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A7 2018 از طریق لینک زیر اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A7 2018

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A01

این گوشی نیز دارای یک شارژر اصل و اورجینال است که از حیث مشخصات با نمونه اخیر هیچ گونه تفاوتی ندارد. بنابراین باید بگوییم که توان خروجی آن 5 ولت و 2 آمپر است و قطعات آن نیز به صورت جداگانه به فروش می رسند. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A01 از طریق لینک ذیل اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A01

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A6

کابل شارژر اصلی این گوشی نیز از نوع میکرو یو اس بی است که در نتیجه اتصال به پورت یو اس بی آداپتور دستگاه شما را شارژ می کند. توان آن برای شارژ دستگاه 5 ولت و 2 آمپر می باشد و به علت شباهت بسیار زیادی که به نمونه قدیمی تر دارد می توانید از آن برای شارژ دستگاه های مشابه همانند هر دو نمونه اخیر نیز استفاده کنید. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A6 از طریق لینک زیر اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A6

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A6 Plus

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A6 Plus در مقایسه با نمونه قبل هیچ گونه تفاوتی ندارد و استفاده از تکنولوژی های برتر برای طراحی و تولید این مدل از محصولات سامسونگ به مواردی غیر از شارژر اختصاص یافته است. می توانید برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A6 Plus از طریق لینک زیر اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A6 Plus

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A10

گوشی سامسونگ مدل گلکسی A10 نیز یکی از همان گوشی های میان رده سامسونگ است که چند سال پیش وارد بازار شد و به عنوان یک گوشی میان رده یک گزینه ایده آل به حساب می آمد. اگر همچنان از این گوشی استفاده می کنید قطعا به لوازم جانبی آن نیاز پیدا خواهید کرد. خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A10 با توان 5 ولت و 2 آمپر و پورت میکرو یو اس بی به یو اس بی از طریق لینک زیر و در فروشگاه موبو تعمیر قابل صورت می گیرد.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A10

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A02s و Galaxy A03s

یکی دیگر از گوشی های سامسونگ که با شارژر تایپ سی به یو اس بی و یا توان 15 وات شارژ می شود کوشی محبوب و میان رده سامسونگ Galaxy A02s می باشد. طول کابل شارژر این گوشی همانند سایر فست شارژرهای سامسونگ یک متر است و تهیه نسخه اورجینال آن از طریق فروشگاه اینترنتی موبوتعمیر امکان پذیر است. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A02s از طریق لینک زیر اقدام نمایید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A02s

همچنین می توانید برای مشاهده قیمت شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A03s و خرید آن بر روی لینک پایین کلیک نمایید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A03s

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A3, A5, A7 2017

این گوشی ها نیز به عنوان سه مدل از محبوب ترین گوشی های میان رده سامسونگ در بازار ایران شناخته می شوند. شارژر اصلی آن ها دارای یک آداپتور فست شارژر 15 وات و یک کابل یک متری با پورت تایپ سی به یو اس بی است. قابل ذکر است که شباهت شارژرها به گونه ایست که هرکدام از آن ها را می توانید برای مدل های دیگر نیز بکار ببرید.

برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A3 2017 از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A3 2017

همچنین می توانید برای مشاهده قیمت شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A5 2017 و خرید آن بر روی لینک پایین کلیک نمایید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A5 2017

برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A7 2017 و مشاهده قیمت ها که تفاوتی با قیمت دو محصول اخیر ندارد به لینک زیر مراجعه کنید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A7 2017

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A50 و Galaxy A50s

هر دو شارژ فوق دارای یک آداپتور فست شارژر با توان 15 وات هستند که به صورت تایپ سی طراحی شده و در نقطه اتصال کابل به آداپتور دارای پورت یو اس بی هستند. اگر به دنبال خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A50 و شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A50s به صورت اصل ضمانت شده هستید می توانید از طریق لینک های ذیل اقدام کنید. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A50 لینک ذیل را انتخاب نمایید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A50

و برای مشاهده قیمت شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A50s و خرید آن به لینک پایین مراجعه کنید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A50s

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A60

این گوشی یکی از مدل های محبوب و میان رده سامسونگ است که همچنان بازار خود را حفظ کرده و ارزش بسیار زیادی نزد افرادی دارد که می خواهند بهترین گوشی های میان رده را خریداری کنند. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A60 که دارای یک کابل یک متری با پورت یو اس بی و تایپ سی است و توان 15 واتی را دارد باید به روی لینک پایین کلیک کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A60

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A30 و سامسونگ Galaxy A31

جای تعجب ندارد اگر بگوییم که این شارژر نیز از همان ویژگی هایی برخوردار است که برای نمونه های اخیر نام برده ایم؛ یعنی کابل تایپ سی به یو اس بی و توان 15 وات که نوعی از آداپتورهای فست شارژر قلمداد می شود. علت استفاده سامسونگ از کابل های تایپ سی به یو اس بی، محبوبیت بالای این نوع کابل ها در بازار ایران و سایر کشورها طی چند سال اخیر بوده است. برای مشاهده قیمت شارژر اصلی سامسونگ Galaxy M10s و خرید کابل شارژ اصلی آن از طریق لینک زیر اقدام نمایید. شرکت موبو تعمیر نسخه های اصل و تضمین شده این شارژر را به شما عرضه می کند.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A30

همچنین شما می توانید برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A31 با همان مشخصات فوق از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A31

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A40

شاید با این نمونه از گوشی های سامسونگ آشنایی نداشته باشید اما این مدل نیز طرفداران خاص خود را دارد و لوازم جانبی آن در وب سایت فروشگاهی موبو تعمیر موجود می باشد. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A40 با مشخصاتی همچون کابل تایپ سی به یو اس بی و به طول یک متر با آداپتور 15 واتی از طریق لینک پایین وارد صفحه فروش این محصول شوید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A40

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A20، A20s، A21s و A21

همه محصولات فوق دارای مشخصات یکسان و قیمت های مشابهی هستند. این محصولات را می توانید در صفحات مربوط به فروش شارژر اصلی گوشی های سامسونگ در وب سایت موبو تعمیر مشاهده کنید. همه این شارژرها دارای کابل تایپ سی به یو اس بی بوده و با یک آداپتور 15 واتی امکان استفاده از یک شارژر اصلی به صورت فستینگ را فراهم نموده اند.

برای ورود به صفحه فروش شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A20 به لینک زیر مراجعه کنید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A20

همچنین شما می توانید برای ورود به صفحات مربوط به فروش شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A20s، شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A21s و شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A21 به ترتیب از طریق لینک های ذیل اقدام نمایید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A20s

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A21s

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A21

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A23

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی A23 همانند برادر بزرگ تر خود پیشرفت قابل توجهی داشته و از نوع 25 واتی می باشد. همچنین کابل این شارژر از نوع دو سر تایپ سی می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A23

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A11 و A12

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A11 و همچنین شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A12 نیز از جمله گوشی هایی هستند که می توانید با استفاده از یک شارژر واحد آن ها را شارژ کنید مشروط بر اینکه کابل مورد نظر از نوع تایپ سی باشد.

اگر می خواهید شارژرهای اصلی این گوشی ها را تهیه کنید که توان 15 واتی داشته و به صورت اورجینال در وب سایت فروشگاهی موبو تعمیر عرضه می شوند باید از طریق لینک های ذیل اقدام کنید. لینک پایین برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A11 و مشاهده قیمت آن می باشد:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A11

اگر هم می خواهید به صفحه فروش شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A12 وارد شوید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A12

 شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A13

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی ای 13 هیچ تفاوتی با نسل قبلی خود نکرده و همان آداپتور 15 واتی را دارد که البته برایا این ظرفیت باتری مناسب است. برای خرید و اطلاع از قیمت به لینک زیر مراجعه کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A13

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A72

به یک نمونه متفاوت از شارژرهای سامسونگ می رسیم که به صورت دو سر تایپ سی بوده و توان 25 واتی دارند. بنابراین علاوه بر یک طراحی شکیل و مدرن با سرعت بالایی نیز گوشی شما را شارژ خواهد کرد. اگر می خواهید قیمت شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A72 را مشاهده کنید و یا قصد خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A72 را دارید می توانید به از طریق لینک زیر به صفحه فروش این محصول در وب سایت موبو تعمیر وارد شوید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A72

شارژر 25 واتی سامسونگ با کابل

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A73

شارژر بالارده سری ای سامسونگ یعنی شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A73 نسبت به نسل قبل خود پیشرفت قابل توجهی نداشته است. همچنین کابل آن از نوع دو سر تایپ سی می باشد. برای اطلاع از قیمت می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A73

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A80 و Galaxy A82

هر دو شارژر فوق نیز در زمره شارژرهای دو سر تایپ سی بوده و از نوع فست شارژر با توان 25 وات هستند. شما می توانید از وب سایت موبو تعمیر مبادرت به خرید کابل یا آداپتور نمایید یا هر دو قطعه ذکر شده را در قالب شارژ اصلی شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A80 و Galaxy A82 خریداری کنید. صفحه فروش شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A80 در لینک ذیل درج شده است.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A80

همچنین می توانید برای مشاهده صفحه فروش شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A82 به لینک ذیل مراجعه نمایید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A82

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A90

اگر صاحب یک گوشی میان رده و بسیار باکیفیت سامسونگ Galaxy A90 هستید قطعا باید از لوازم جانبی اصل و اورجینال نیز برای حفظ کیفیت آن استفاده نمایید. در صورت نیاز به خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A90 دارید که دارای یک آداپتور سوپر فست شارژر و یک کابل یک متری از نوع دو سر تایپ سی است می توانید از طریق لینک پایین اقدام کنید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy A90

خرید شارژرهای اصل گوشی سامسونگ

برند سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای جهانی در زمینه طراحی، تولید و عرض تلفن همراه است. این شرکت همواره سعی نموده است تا از طریق عرضه لوازم جانبی اصل و باکیفیت، نیاز کاربران به لوازم جانبی موبایل را مرتفع کند. اکنون وب سایت فروشگاهی موبوتعمیر با فروش شارژرهای اصلی سامسونگ این بازار را به دست گرفته و به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش شارژر اصل و اورجینال و همچنین سایر لوازم جانبی موبایل شناخته می شود. شما نیز می توانید برای خرید شارژرهای اصل و اورجینال از طریق همین وب سایت اقدام نمایید.

1 دیدگاه در معرفی تمام شارژرهای گوشی های سری A سامسونگ

  1. محمد جواد خانی says:

    سلام، الان تقریبا شرکت های تولید تلفن همراه از شرکت ایفون(اپل) تقلید میکنن، دیگه جعبه های تلفن همراه (فاقد لوازم جانبی) البته ناگفته نماند نسل بعدی تلفن همراه فاقدپورت شارج یاجک هدفون باشدکه باپیشرفت علم این امکان میسرمیشود، الله الله برکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *