معرفی شارژرهای پرچمداران سامسونگ

معرفی شارژرهای پرچمداران سامسونگ

در این مقاله تصمیم گرفته ایم به معرفی شارژرهای پرچمداران سامسونگ، یعنی شارژر اصلی گوشی هایی همانند سری s، شارژ اصلی گوشی های سری نوت و شارژر اصلی گوشی های سری z سامسونگ بپردازیم. در صورتی که قصد خرید شارژر اصلی سامسونگ از وب سایت موبوتعمیر را دارید پیشنهاد می دهیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی نمایید.

شارژر اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000 و کابل اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000

کابل و شارژر اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000 یک محصول اصل و اورجینال است که در وب سایت موبوتعمیر عرضه می شود. این محصول به صورت یک تکه (کابل و شارژر) یا دو تکه جداگانه (کابل یا شارژر فروخته می شود. رنگ آن مشکی بوده و اصالت آن نیز توسط شرکت موبوتعمیر تضمین شده است. جهت خرید کابل و شارژر اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000 بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شارژر اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000

همچنین شما می توانید برای خرید کابل اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000 از طریق لینک پایین اقدام کنید:

کابل اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 10.1 N8000

شارژر اصلی نوت 10 پلاس سامسونگ Galaxy Note 10 Plus

این محصول یک شارژر اصل با آداپتور فست شارژر است که از دو قسمت کابل مربوطه به صورت تایپ سی و متناسب با گوشی موبایل نوت 10 پلاس سامسونگ Galaxy Note 10 Plus طراحی شده است. برای مشاهده قیمت شارژر اصلی نوت 10 پلاس سامسونگ Galaxy Note 10 Plus و خرید آن بر روی لینک پایین کلیک نمایید تا به صفحه فروش این محصول هدایت شوید.

شارژر اصلی نوت 10 پلاس سامسونگ Galaxy Note 10 Plus

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S3

شارژر اصلی سامسونگ S3 شامل یک‌ عدد آداپتور شارژ ساده 5 ولت 2 آمپر و یک کابل میکرو یو اس بی (Micro USB به USB) است که در وب سایت موبوتعمیر عرضه می شود. شما می توانید این محصول را با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا تهیه کنید. برای ورود به صفحه فروش شارژر اصلی سامسونگ S3 بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S3

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S10 Plus و شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S10

شارژر اصلی سامسونگ S10 Plus، یک‌ آداپتور فست شارژ 15 وات و یک کابل تایپ سی (type-c به USB) به طول یک متر است. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ S10 Plus با قیمت مناسب می توانید به صفحه فروش این محصول در وب سایت موبوتعمیر مراجعه نمایید. آدرس صفحه را در پایین همین مبحث درج کرده ایم.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S10 Plus

همچنین شما می توانید برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S10 با مشخصات فوق به آدرس ذیل مراجعه کنید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S10

شارژر اصلی نوت 20 اولترا سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

این محصول با قیمت های مختلفی در بازار مشاهده می شود. برای خرید شارژر اصلی نوت 20 اولترا سامسونگ شامل یک‌ آداپتور فست شارژ 25 و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) به آدرس ذیل در وب سایت موبو تعمیر مراجعه نمایید. این محصول در سریع ترین زمان ممکن به آدرس شما ارسال می گردد و دارای ضمانت نامه اصالت و سلامت فیزیکی کالاست.

شارژر اصلی نوت 20 اولترا سامسونگ Galaxy Note 20 Ultra

شارژر اصلی نوت 10 لایت سامسونگ Galaxy Note 10 Lite

شارژر اصلی نوت 10 لایت سامسونگ Galaxy Note 10 Lite همانند شارژر اصلی بسیاری از گوشی های بالا رده سامسونگ در چند سال اخیر دارای یک‌ آداپتور فست شارژ 25 و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) به طول یک متر می باشد که در کمترین زمان ممکن باتری گوشی را شارژ می کند. لینک خرید محصول را در بند پایین درج نموده است.

شارژر اصلی نوت 10 لایت سامسونگ Galaxy Note 10 Lite

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S20 Ultra

شارژر اصلی سامسونگ S20 Ultra یک‌ آداپتور سوپر فست شارژ 25 واتی و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) است.برای مشاهده قیمت این محصول و در صورت تمایل برای خرید آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S20 Ultra

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S21 Ultra

شارژر اصلی سامسونگ S21 Ultra یک‌ آداپتور سوپر فست شارژ 25w و یک کابل (type-c به Type-C) است.برای مشاهده قیمت این محصول و در صورت تمایل برای خرید آن بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S21 Ultra

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S22 Ultra

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S22 Ultra از نوع 45 واتی است که یه پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود داشته است. همچنین کابل این شارژر همانند بقیه شارژر ها از نوع دو سر تایپ سی می باشد. در صورت تمایل می توانید برای خرید و مشاهده قیمت به لینک زیر مراجعه کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S22 Ultra

شارژر اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 8.0 N5100 و کابل اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 8.0 N5100

شارژر اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 8.0 N5100 به رنگ مشکی و قیمت مناسب در وب سایت موبو تعمیر عرضه شده است. شما می توانید برای خرید کابل و آداپتور آن (یا کابل و یا آدابتور این محصول به صورت جداگانه) از ریق لینک زیر اقدام نمایید.

شارژر اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 8.0 N5100

همچنین کابل این محصول (بدون آداپتور) در صفحه ذیل موجود می باشد:

کابل اصلی تبلت سامسونگ Galaxy Note 8.0 N5100

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy Z Fold 3

شارژر اصلی سامسونگ Z Fold 3 به عنوان یکی از گوشی های بالارده و پرچمدار سامسونگ دارای یک‌ آداپتور فست شارژ 25 وات و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) میباشد که قادر است در کمترین زمان ممکن، گوشی شما را شارژ کند. برای ورود به صفحه فروش شارژر اصلی سامسونگ Z Fold 3 به آدرس ذیل در وب سایت موبوتعمیر مراجعه نمایید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy Z Fold 3

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy Z Flip 3

شارژر اصلی سامسونگ Z Flip 3 همانند گزینه اخیر دارای یک‌ آداپتور فست شارژ 25 وات و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) است. برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Z Flip 3 با قابلیت شارژ سریع و فوق العاده بر روی لینک آبی رنگ پایین کلیک کرده و بعد از مطالعه مشخصات این محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy Z Flip 3

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S4

گوشی های سری s سامسونگ، حتی مدل های قدیمی تر نیز به عنوان گوشی های بالا رده این شرکت و بخصوص در بازارهای ایرانی شناخته می شوند. سامسونگ اس چهار یکی از همین محصولات است که خرید شارژر آن به یکی از دغدغه های طرفداران آن تبدیل شده است. شارژر اصلی سامسونگ S4 شامل یک‌ آداپتور شارژ ساده 5 ولت 2 آمپر و یک کابل میکرو یو اس بی (Micro USB به USB) است و از طریق لینک ذیل نیز در وب سایت موبوتعمیر فروخته می شود.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S4

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S10e

 

برای خرید شارژر اصلی سامسونگ S10e که شامل یک‌ آداپتور فست شارژ 15 و یک کابل تایپ سی (type-c به USB) به طول یک تر میباشد به آدرس ذیل مراجعه کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S10e

شارژر اصلی نوت 20 سامسونگ Galaxy Note 20 و شارژر اصلی نوت 10 سامسونگ Galaxy Note 10

شارژر اصلی نوت 20 سامسونگ شامل یک‌ آداپتور فست شارژ 25 و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) است. این محصول یک کالای اصل و ضمانت شده است که با بهترین قیمت ممکن برای محصولات اصل با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا توسط مجموعه موبو تعمیر فروخته می شود. آدرس ذیل شما را به صفحه فروش شارژر اصلی نوت 20 سامسونگ هدایت می کند.

شارژر اصلی نوت 20 سامسونگ Galaxy Note 20

همچنین شما می توانید برای خرید شارژر اصلی نوت 10 سامسونگ Galaxy Note 10 که مشخصاتی مشابه مشخصات شارژر فوق دارد به آدرس ذیل مراجعه نمایید:

شارژر اصلی نوت 10 سامسونگ Galaxy Note 10

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S22 و شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S22 Plus

شارژر اصلی سامسونگ گلکسی اس 22 از توان 25 وات بهره می برد که برای این حجم از باتری بسیار مناسب است. همچنین کابل این شارژر از نوع دو سر تایپ سی است. برای اطلاع از قیمت شارژر و خرید آن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S22 

همچنین شارژر برادر بزرگتر آن یعنی شارژر اصلی ساسمونگ S22 Plus پیشرفت قابل توجهی داشته و یه 45 وات افزایش یافته است. برای خرید و اطلاع از قیمت می توانید به سایت زیر مراجعه کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S22 Plus

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S21 و شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S21 Plus

گوشی سامسونگ مدل اس 21 یکی از زیباتری و شکیل ترین گوش های سامسونگ است که قطعا پس از مدتی ضرورت خرید شارژر اصلی این محصول را ایجاب می کند. شارژر اصلی سامسونگ S21 شامل یک‌ آداپتور فست شارژ 25 و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) میباشد که در بخش پایین، آدرس اینترنتی فروش آن را درج نموده اید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S21

همچنین برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S21 Plus که مشخصات آن عینا شبیه مشخصات اس 21 است می توانید از طریق لینک ذیل اقدام نمایید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S21 Plus

همچنین می‌توانید آداپتور 25 واتی مخصوص سری s21 سامسونگ را از لینک زیر خریداری نمایید:

آداپتور 25 واتی مخصوص سری s21 سامسونگ

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S20 و شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S20 Plus

شارژر اصلی سامسونگ S20 شامل یک‌ آداپتور فست شارژ 25 و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) میباشد. آدرس اینترنتی این محصول به شرح ذیل است:

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S20

همچنین برای خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S20 Plus با مشخصات درج شده در بند اخیر به آدرس ذیل مراجعه نمایید:

خرید شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S20 Plus

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S20 FE

یکی از آخریم محصولات جانبی عرضه شده در وب سایت موبوتعمیر برای گوشی های بالا رده سامسونگ می توان به شارژر اصلی سامسونگ S20 FE شامل یک‌ آداپتور فست شارژ 25 و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) اشاره کرد که در آدرس اینترنتی ذیل عرضه می شود.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S20 FE

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S21 FE

شارژر اصلی سامسونگ S21 FE از نوع 25 واتی است که کابل آن دو سر تایپ سی می باشد و همان آداپتوری که اس 21 الترا پشتیبانی اش می کند. این شارژر را می توانید در آدرس زیر تهیه کنید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S21 Fe

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S10 Lite

آخریم محصولی که در این مقاله معرفی می شود شارژر اصلی سامسونگ S10 Lite است که شامل یک‌ آداپتور فست شارژ 25 و یک کابل دوسر تایپ سی (type-c به Type-C) میباشد. برای خرید این محصول نیز می توانید از طریق لینک پایین اقدام نمایید.

شارژر اصلی سامسونگ Galaxy S10 Lite

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سفارشات ثبت شده از پنجشنبه 1403/1/9 به بعد، از سه‌شنبه 1403/1/14 ارسال میشود.